Succesvolle comeback van Automechanika Birmingham

automech.jpg

Na een afwezigheid van vier jaar kwam een recordaantal Britse professionals samen op Automechanika Birmingham, het belangrijkste vakevenement voor de Britse auto-industrie. De recordopkomst van 14.402 bezoekers betekent een stijging van 19% ten opzichte van de editie 2019, wat opnieuw bevestigt dat face-to-face B2B-evenementen een cruciale manier zijn voor professionals om te leren, zaken te doen en te netwerken. In totaal 511 leveranciers uit 23 landen – waaronder belangrijke toonaangevende merken – toonden geavanceerde technologie, productinnovaties en diensten aan de beslissingnemers van de distributeurs, autofabrikanten, detailhandelaars en autofabrikanten.  
Simon Albert, directeur van de organisator van het evenement, Messe Frankfurt UK, zei: “Dit is ongetwijfeld de beste Automechanika Birmingham tot nu toe. Niet alleen vanwege de kwaliteit en het aantal deelnemers, maar ook omwille van de overweldigende positieve feedback die we van zowel exposanten als bezoekers ontvingen. Dit is ongelooflijk lonend geweest voor mijn team, onze exposanten, partners en leveranciers, die allemaal nauw hebben samengewerkt om dit evenement te realiseren.”
Het evenement bood ook de perfecte gelegenheid voor alle segmenten van de industrie om zich bij te scholen, met Automechanika Birmingham’s Talent and Skills Conference die inzicht en expertise bood van toonaangevende professionals uit de sector. Meer dan 100 mensen namen deel aan de borrel van het Women Automotive Network die de bedoeling had om een meer divers personeelsbestand aan te trekken. Het evenement bood 192 uur aan sessies en interactieve demo’s, zoals de Moderne Garage, Paint & Spray Live, Collision Repair Live en de EV Training Academy. 
Heel exposanten boekten hun standplaats opnieuw, waardoor meer dan 80% van de beschikbare oppervlakte op Automechanika Birmingham 2025 is al volgeboekt. 

 

 

Onderwerpen:

Auteur: Service Station