TotalEnergies gaat in België in zee met Unit-T voor installatie en onderhoud van laadinfrastructuur
Het Unit-T E-mobility team plaatste de afgelopen jaren duizenden oplaadpunten in de Benelux. Het kan intussen rekenen op een uitgebreide ervaring en dat is ook TotalEnergies in België niet ontgaan. Recent werd een handtekening geplaatst onder een raamovereenkomst voor meerdere jaren, waarbij Unit-T aangeduid werd als voorkeurspartner om installaties en onderhoud te gaan uitvoeren bij particulieren en bedrijven in het kader van B2B-contracten met TotalEnergies in België. TotalEnergies in België positioneert zich als geïntegreerde speler op het vlak van elektrische mobiliteit met een brede waaier aan oplossingen voor particulieren, bedrijven en overheden. Naast de uitbouw van een netwerk van laadstations voorziet TotalEnergies multi-energielaadkaarten en wordt vlootbeheer ook voorzien (TotalEnergies Fleet),…
Zoals aangegeven groeit en evolueert Unit-T mee met TotalEnergies in België. Flexibiliteit en capaciteit spelen in de snel evoluerende markt van de elektrische mobiliteit een cruciale rol. Hiervoor beschikt Unit-T over een eigen academy die zijn bestaande techniekers van permanente vorming voorziet en nieuwe techniekers gaat opleiden tot laadpaaltechnieker. Een eigen smartfix-planningstool en contactcenter dat de afspraken met de klanten flexibel kan vastleggen, maken dat deze techniekers vlot aangestuurd en ingepland worden. Unit-T levert voor TotalEnergies in België een A-tot-Z-benadering, gaande van planning en dispatch, over (site of remote) surveys tot installatie en onderhoud. Unit-T vindt immers dat het laden van een wagen geen hindernis mag zijn, voor geen enkele bestuurder, of deze zich nu privé of zakelijk verplaatst. Net daarom creëert Unit-T een unieke customer journey voor deze bestuurders waarin een vlotte communicatie met de eindklant centraal staat.
“Dit meerjarencontract legt de basis voor een nauwe en intensieve samenwerking. Unit-T staat dan ook klaar om de ambities van TotalEnergies in België mee waar te maken en haar klanten een unieke customer journey aan te bieden”, stelt Ton Bosters, CEO van Unit-T.