Gm Fuel Service en ICASA slaan handen in elkaar

icasa_gm_fuel.jpg

Gm Fuel Service is een Spaanse oliemaatschappij die hoofdzakelijk actief is in het noorden en het Middellandse Zeegebied via hun vestigingen in Bilbao en Barcelona. Met de nieuwe vestiging in de haven van Huelva en de nieuwe kantoren in Sevilla breidt Gm Fuel verder uit naar het zuiden van het schiereiland. Naast het kopen en verkopen van olieproducten, concentreert dochteronderneming Credit Card zich op tankkaarten voor professionele doeleinden, gaande van de zelfstandige met zijn eigen voertuig tot de grote wagenparken. En het is voor deze divisie dat ICASA, in samenwerking met 2i, het kaartproject gerealiseerd heeft. Het omvat de volledige doorstroming van het verwerken van de voorraden, tot het afhandelen van klanten en kaarten, autorisatie van kaarten en transacties, evenals facturatie en rapportering, en een klantenportaal. 
“We waren op zoek naar een oplossing om onze business te beheersen en om de markt met meer flexibele oplossingen te benaderen. Voor het beheer van onze tankkaarten hebben we XPetro gekozen, waarmee we op een flexibele manier klanten kunnen beheren, limieten en producten kunnen definiĂ«ren, kaarten kunnen activeren en deactiveren. Autorisatie van de kaarten en transacties evenals facturatie van klanten maakt deel uit van ons kaartproject. Via de uitgebreide dashboards binnen XPetro kunnen we zowel ons klantenbestand als ons netwerk van agenten op de voet volgen, zodat we op de hoogte blijven hoe de zaken dagelijks worden uitgevoerd! Historische info biedt ons de triggers om trends en evoluties te detecteren en op te volgen. XPetro toont ons het (gemiddelde) verbruik per station per dag, rekening houdend met de dag van de week (bijvoorbeeld zondag versus maandag)”, legt Gm Fuel uit. “Op deze manier kunnen we op elk moment de status van de actuele voorraad per station en een totaaloverzicht van alle stations in Ă©Ă©n oogopslag opvragen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de stations die onze kaart accepteren, nooit zonder brandstof komen te zitten voor onze klanten. Het klantenportaal is bedoeld om onze klanten een zelfbedieningsplatform te bieden waar ze hun eigen tankkaarten kunnen beheren, transacties kunnen raadplegen, facturen kunnen downloaden en waarschuwingen over bepaalde activiteiten met hun kaarten kunnen activeren om hen (onmiddellijke) interventies toe te staan als en wanneer/waar nodig.”
 

Onderwerpen: ,

Auteur: Service Station