TOTAL voegt elektrisch aanbod toe aan zijn brandstofkaart in België

total2.jpg

TOTAL lanceert in België een aanbod voor toegang tot de elektrische laadzuilen in samenwerking met NewMotion. Dit aanbod biedt de professionele klanten toegang tot meer dan 70.000 elektrische laadzuilen in 25 Europese landen, met inbegrip van de 40 nieuwe snelle elektrische laadpunten die Total onlangs in ons land geïnstalleerd heeft. De klanten kunnen zich voortaan inschrijven voor deze bijkomende dienst die hen in staat stelt hun elektrische of hybride voertuigen op te laden en tegelijk te blijven profiteren van de vele producten en diensten die de brandstofkaart van Total aanbiedt.
De inschrijving voor dit elektrische aanbod van de Total-kaart, aangeboden in samenwerking met NewMotion – een van de leiders binnen de distributie van oplaadoplossingen voor elektrische voertuigen in Europa – vereenvoudigt het beheer van de gemengde vloten (thermisch en elektrisch) of de 100% elektrische vloten door het centraliseren van de facturatie van de verschillende verbruikte energiebronnen. Ze biedt ook heel wat voordelen die haar bijzonder competitief en compleet maken voor de bedrijfsvloten: toegang tot een ruim netwerk in Europa; geen voorschot op de kosten, een maandelijkse factuur en het online beheer van het verbruik en van de Total Cost of Ownership (TCO). 
“Met dit nieuwe aanbod stelt Total alles in het werk om zijn klanten te begeleiden bij de evolutie van hun wagenpark en dit door hen een geïntegreerd beheer van hun energieuitgaven aan te bieden. Dit maakt ons de bevoorrechte partner van hun professionele mobiliteit”, verklaart Paul Mannes, CEO van Total België. 

De houders van de kaart krijgen ook een toegang tot de mobiele app NewMotion die heel wat diensten ter beschikking stelt om het opladen gemakkelijker te maken: lokalisering van de laadzuilen, verificatie van de beschikbaarheid, informatie over de eigenschappen van de zuil van hun keuze, geschatte laadtijd en de prijs voor de laadsessie. Ze kunnen hun laadgegevens om het even waar en wanneer volgen.

 

Auteur: Service Station