XXImo en De Lijn slaan handen in elkaar

m-ticket
m-ticket m-ticket.jpg

XXImo, de leverancier van een alles-in-een mobiliteitskaart voor tanken, openbaar vervoer, parkeren, vliegen, dineren en alle andere denkbare zakelijke uitgaven, breidt zijn Milo-app uit met het elektronische m-ticket van De Lijn. Zo biedt het zijn kaarthouders de mogelijkheid om via de applicatie één uur met de bus en tram te reizen voor 1,80 euro, het meest voordelige tarief van De Lijn. Alle transacties zijn online inzichtelijk en zijn onderdeel van de maandelijkse verzamelfactuur. Met deze samenwerking biedt XXImo zijn kaarthouders een nog breder aanbod vervoersmiddelen aan dat veel verder gaat dan enkel een bedrijfswagen.

Milo is een persoonlijke Plan & Betaal-hulp, een intelligente applicatie die de gebruiker actueel reisadvies geeft op basis van zijn agenda, de actuele verkeerssituatie en zijn voorkeuren. Het stelt hem in staat efficiënt te reizen door optimaal gebruik te maken van de verschillende vervoersvormen, waaronder taxi, autodelen en de trein en dus nu ook de bussen en trams van De Lijn. “Als we het mobiliteitsprobleem in Vlaanderen en Brussel willen aanpakken en oplossen, is het noodzakelijk dat er ook geïnvesteerd wordt in samenwerkingen met het openbaar vervoer”, zegt Patrick Bunnik, CEO van XXImo. “Onze klanten kunnen al betalen voor de diensten van de NMBS en de MIVB en we breiden dat nu uit met de Lijn. Dit voorkomt dat medewerkers de kosten achteraf bij hun werkgever moeten declareren. Door nu ook het m-ticket beschikbaar te stellen in Milo, breiden we deze samenwerking verder uit.”

Milo is gratis beschikbaar voor alle Mobility Card-houders met het XXImo-logo, waaronder de kaarten van Alphabet, Athlon, LeasePlan en Q8.

Onderwerpen: , ,

Auteur: Service Station