Uitbreiding beursoppervlakte UNITI expo 2016 blijkt juiste beslissing

UNITI expo 2016
UNITI expo 2016 hall_overview_uniti-eng.jpg

Om tegemoet te komen aan de grote vraag en vermits hall 3 reeds volgeboekt is, hebben de organisatoren van de komende beurs UNITI expo, die plaatsheeft in Stuttgart van 14 tot 16 juni 2016, besloten om de beursoppervlakte uit te breiden met een nieuwe hall. De nieuwe hall 5 zal exposanten verwelkomen uit de sectoren tankstationtechniek, tankstationlogistiek en alternatieve brandstoffen.

Door hall 5 erbij te nemen, werd de oorspronkelijk voorziene oppervlakte van 30 000 m² uitgebreid naar 40 000 m². “De beursvloer vergroten bleek een juiste stap, aangezien wij sindsdien al de eerste reservaties en heel wat aanvragen ontvingen voor deze nieuwe hall. Deze enorme vraag overtreft al onze verwachtingen en bevestigt nogmaals dat de uitbreiding van het beursconcept een goede beslissing was”, aldus Bruno Boroewitsch, verantwoordelijke voor de verdeling van de exposanten.

Op dit moment zorgt de Carwash & Carcare sector al voor een groei van 100 percent in vergelijking met 2014 wat de standreservaties betreft, en dit op nog negen maanden voor aanvang van de beurs. In nauwe samenwerking met de sectorverantwoordelijken, werden concepten op maat uitgewerkt door de organisatoren.  Elmar KĂźhn, bedrijfsleider van UNITI-Kraftstoff Gmbh, verklaart zich nader : “Wij menen dat een nauwer contact met de volledige branche uitermate belangrijk is voor een positieve evolutie van de UNITI expo beurs.” Deze actieve samenwerking werpt zijn vruchten af : UNITI expo mag zich beschouwen als dĂŠ nieuwe Europese beurs voor de Carwash-sector. Voor 2016 rekenen de organisatoren op een beursoppervlakte driemaal zo groot als in 2014.

Ook het concept Shop & Convenience is zeer overtuigend. Dat bewijzen de grote weerklank en de aanzienlijke uitbreiding van de beursoppervlakte in vergelijking met 2014. De bezoekers mogen enkele indrukwekkende standen verwachten op de beurs.   Zo zal Lekkerland zijn concepten en producten voor Shop & Convencience voorstellen op een oppervlakte van meer dan 700 m². Met een uitgebreide lekkernijentuin van 500 m² zal Hack AG niet alleen hun ideeĂŤn voor wegrestauratie en voedselbediening tentoonstellen, zij staan ook in voor de catering voor alle deelnemers aan de beurs.

Auteur: Service Station