Hét B2B-platform voor de sector

Service Station Magazine wordt Mobility Energy België

Het nieuwe magazine is dikker, uitgebreider en diepgravender dan voorheen.
Het nieuwe magazine is dikker, uitgebreider en diepgravender dan voorheen. ProMedia, 2025

Service Station Magazine krijgt een nieuwe naam: vanaf vrijdag 7 maart heet het Mobility Energy België. Onder deze vlag blijven het blad en de website hét toonaangevende B2B-platform voor de tank- en laadsector.

De naamswijziging weerspiegelt de grote veranderingen in de tankstation- en carwashbranche, waarin traditioneel tanken steeds vaker plaatsmaakt voor laden, waterstof en nieuwe groene brandstoffen. Met de nieuwe titel wordt Mobility Energy België hét B2B-platform voor de sector, met volledige aandacht voor tanken, laden, shoppen en wassen. Naast het magazine, dat vijfmaal per jaar verschijnt, brengt de vernieuwde website mobilityenergy.be dagelijks het laatste nieuws, diepgaande analyses, interviews en best practices.

De ontwikkelingen in de mobiliteits- en energiesector stoppen ook niet bij landsgrenzen. Daarom zet Mobility Energy volop in op kruisbestuiving met de Nederlandse markt en internationale kennisuitwisseling. In een tijd waarin elektrificatie en duurzame mobiliteit steeds belangrijker worden, delen we inzichten uit beide landen om innovatie te versnellen en ondernemers te ondersteunen bij de transitie.

Toonaangevende evenementen

“De sector beweegt in een razendsnel tempo en kennisdeling is essentieel”, benadrukt uitgever Sandra Broman het belang. “In ons magazine en op onze website brengen we de nieuwste inzichten en best practices uit Nederland en België samen om ondernemers nog beter te informeren over de toekomst van de tankstation- , laad- en carwashbranche.”

Mobility Energy Nederland en België bieden niet alleen een krachtig nieuwsplatform, maar spelen ook een centrale rol bij de belangrijkste beurzen en congressen in de sector, waaronder Mobility Energy Expo, Car Wash Show Europe en Congres Laadinfra in België en Nederland. Deze evenementen bieden ondernemers en professionals de kans om elkaar te ontmoeten, kennis te delen en de nieuwste innovaties te ontdekken.

Lees ook:

Auteur: Matthieu Van Steenkiste