Waschemieproducent Caramba versterkt zijn team

Philipp Knorr car.jpg

Twee ervaren experts komen het Duitse Caramba-team versterken. Philipp Knorr zal als Director Sales & Marketing Brand de verkoopontwikkeling van het merk Caramba aansturen. Hij zal worden ondersteund door Simon Thomaßen, die de digitale transformatie verder zal uitbreiden als het nieuwe verantwoordelijke Marketing, Communicatie en Business Intelligence. Beiden brengen uitgebreide nationale en internationale ervaring mee. Zo bekleedde Philipp Knorr verschillende functies bij de toonaangevende B2B- en B2C-fabrikant Henkel. Simon Thomaßen werkte ruim 14 jaar bij KENT en was er actief in diverse functies. Met beide benoemingen is Caramba volgens CEO Reiner Eckhardt klaar voor de toekomst: “Met deze nieuwe benoeming verwachten we een digitale kwantumsprong en een aanzienlijk versnelde groei, vooral op het gebied van Mobility/Wash Consumer en de volledige Caramba-brand business. Bovendien passen Philipp Knorr en Simon Thomaßen uitstekend bij ons team. Ze zijn precies de versterking die we nodig hebben om ons doel van een verdubbeling van de verkoop tegen 2025 te bereiken. Dit is een grote stap voor ons.”

Onderwerpen:

Auteur: Service Station