Derde editie van Car Wash Show Europe wordt grootser dan ooit

image4.png

Op de beursvloer van de Car Wash Show Europe staat de toekomst van de carwashbranche centraal. Op woensdag 18 en donderdag 19 september 2019 vormt de Kromhouthal in Amsterdam het epicentrum van deze sector. De nieuwste innovaties en ontwikkelingen op carwashgebied worden tijdens dit evenement voorgesteld. De beursvloer van Car Wash Show Europe is alvast goed gevuld, want op dit moment hebben al meer dan 60 exposanten een standplaats gereserveerd. Ook het workshopprogramma dat meer dan 20 sessies omvat, loont zonder meer de moeite. Tijdens de derde editie van de Car Wash Show Europe presenteren meer dan 60 exposanten hun meest recente innovaties en kennis. Een bezoek aan dit event vormt een uitgelezen kans om waardevolle, nieuwe inzichten op te doen. Ruim 2.000 onafhankelijke carwashondernemers uit meer dan 16 landen woonden de editie van 2017 bij. Het evenement brengt in 2019 opnieuw alle marktleiders en andere grote spelers uit de branche samen. Met de Car Wash Tours en de keuze voor een nieuwe locatie, met name de Kromhouthal, belooft de komende editie van Car Wash Show Europe spectaculairder te worden dan ooit. Naast het ruime beursaanbod pakt de organisatie van Car Wash Show Europe uit met een interessant en goed gestoffeerd randprogramma. EĆ©n van de pijlers hierin is het uitgebreid en interactief workshopprogramma waarbij er dieper wordt ingegaan op belangrijke onderwerpen waar carwashondernemers mee te maken krijgen. Denk bijvoorbeeld aan het verbeteren van de carwash, het stimuleren en motiveren van personeel en het ontdekken van nieuwe marktinzichten. Een groot aantal professionele sprekers, onder wie Eric Wulf, CEO van de International Carwash Association, deelt hun kennis over de sector. Spreker Cornelis van de Pol van Mr. Wash gaat in op het belang van teambuilding en de waarde van toegewijde en betrouwbare werknemers. Brian Madderson van de Britse Petrol Retailers Association praat over de schade die malafide carwashes aanrichten en vertelt waarom deze dubieuze bedrijven echt gestopt moeten worden. Ook de opkomst van geconnecteerde wagens en de invloed daarvan op de carwashbranche wordt belicht, meer bepaald door Alan Nawoj van Beacon Mobile. Tot slot geven ook twee Britse carwashuitbaters en een Duitse carwashondernemer een virtuele rondleiding doorheen hun site(s). Voor meer informatie kunt u terecht op www.carwashshoweurope.com.

 

Auteur: Service Station