UNITI expo 2016 zet in op carwashsector
Tijdens de allereerste editie maakte UNITI expo naam als de belangrijkste vakbeurs voor de retailpetroleumsector dankzij de vele buitenlandse deelnemers. Tijdens de komende editie in juni 2016 willen de organisatoren ook de carwashindustrie overtuigen met een vooruitstrevend concept. UNITI expo krijgt hierbij de steun van enkele van de grootste fabrikanten van carwashinstallaties, carwashaccessoires en autowaschemie, die hun deelname aan de volgende editie al volop aan het voorbereiden zijn. Zo is WashTec AGuiterst tevreden over hun deelname aan Uniti expo 2014. Tijdens de volgende editie zullen zij aanwezig zijn met een 600m² grote stand, waarop zij hun volledige productgamma voor tankstations en carwashes zullen voorstellen. Op Automechanika 2016 zullen zij dan eerder de focus leggen op het segment garages. Voor Otto Christ AG is het overtuigende concept, de nieuwe format, de moderne locatie vlakbij de luchthaven en ook hun goede ervaring als exposant tijdens de eerste editie doorslaggevend voor een nieuwe deelname. Holz Autowaschtechnik Gmbh koos voor UNITI expo als strategische vakbeurs. De firma zal daarom niet langer deelnemen aan Automechanika 2016. Volgens de organisatoren van UNITI expo zal de carwashhal in 2016 minstens dubbel zo groot zijn in oppervlakte vergeleken met 2014. Er wordt volop gewerkt aan een reeks interessante seminaries en er komt een Carwash Action Park in de buitenzone met talrijke activiteiten en machines in werking.
“Met UNITI expo willen wij op de best mogelijke manier een event tot stand brengen op maat van de noden en vragen van de industrie. Daarom hebben wij van meet af aan zowel de exposanten als hun klanten betrokken bij het overleg. Samen met de carwashindustrie willen wij het perfecte concept ontwikkelen voor deze sector en dit ook nog voortdurend verbeteren,”, aldus Elmar Kühn, Directeur van UNITI-Kraftstoff GmbH.