BigBrother kondigt nieuwe webinars van FuelDay for Retail – Home Edition aan

image_29.png

Al enkele weken pakt BigBrother uit met gratis webinars in het kader van FuelDay for Retail – Home Edition. Deze zijn erg succesvol waardoor er opnieuw enkele webinars werden bekendgemaakt. De eerstvolgende webinar op donderdag 18 juni om 15u30 gaat over een optimale klantenbeleving in de shop in een anderhalvemetereconomie. Nu er versoepelingen komen op de (intelligente) lockdown in Nederland en België, is het weer drukker in de tankshop. Tijdens het webinar worden praktische toepassingen en concrete handvatten aangereikt om de veiligheid te waarborgen, maar ook om de optimale klantbeleving hierbij niet uit het oog te verliezen. Onder meer door een geïntegreerde digitale klantentelling kan er op een eenvoudige en overzichtelijke wijze inzicht worden gegeven, zodat de anderhalvemeterregel goed kan worden nageleefd.
Wat doe je als de voorspelbare klant onvoorspelbaar, dat verneem je tijdens het webinar van donderdag 25 juni om 10 uur. Vanuit een statisch onderzoek wordt er uitleg gegeven over hoe deze onvoorspelbaarheid invloed heeft gehad op het klantgedrag. Dit op basis van verschillende benchmarks uit de tankstation markt. Vele experts zijn het eens dat ‘post COVID-19’ het nog belangrijker is om de klant echt te leren kennen. Door klantgedrag te meten begrijp je beter hoe klanten reageren op je nieuwe ideeën en initiatieven. Tijdens het webinar verneem je hoe je vandaag kan starten met het meten van je klantgedrag om zo je klant beter te leren kennen en hoe dit uiteindelijk zal leiden tot een relevante business en rendement op de lange termijn.
Tot slot wordt op donderdag 2 juli om 10 uur het webinar omtrent Just Start to Wash, een oplossing die BigBrother in samenwerking met TSG ontwikkelde, herhaald. Naast de digitalisering en vereenvoudiging van de klantervaring ondesteunt deze oplossing de ondernemer in zijn beveiligings- en controlebehoefte en is de gegevensflow automatisch gelinkt aan de backoffice. De combinatie van deze functionaliteiten zorgt voor een seamless verkoopproces voor zowel de klant als de ondernemer. ​

Auteur: Service Station