Unieke spuitactie van Kärcher ondersteunt de ‘1,5 meter afstand’-boodschap

15_meter_2.png

Om zijn klanten en verkooppunten bij te staan in deze moeilijke Corona-tijd, heeft Kärcher een unieke spuitactie bedacht. Met de ‘Keep Distance’-campagne brengen ze voor tal van inkomdeuren de boodschap van ‘1,5 m social distancing’ aan. Hun tools? Een enthousiast team, een Kärcher-hogedrukreiniger en een speciaal sjabloon. De boodschap van ‘social distancing’ kan niet genoeg herhaald worden, want die maakt letterlijk het verschil. Kärcher snelt zijn klanten graag ter hulp en bedacht een unieke spuitactie waarbij ze de ‘1,5 m afstand’maatregel bij een groot aantal winkels ter plaatse op de grond aanbrengen. Hoe? Er wordt een metalen sjabloon op de buitenvloer aangebracht, waarna met hogedruk het stukje grond schoon wordt gespoten, volgens het principe van reverse graffiti. Na het wegnemen van de mal, worden de pictogrammen duidelijk zichtbaar. Ondertussen zijn de Kärcher-teams over heel ons land druk in de weer om zowel directe professionele klanten als retailers te ondersteunen bij het communiceren van de ‘1,5 m afstand’-boodschap. Zo werden er verschillende routes uitgestippeld om in een korte periode zo veel mogelijk klanten te bedienen. En uiteraard zijn er al tal van boodschappen zichtbaar. 
 

Onderwerpen: ,

Auteur: Service Station