TSG introduceert cloudoplossing Charlie

image_6.png

De faciliteiten op tankstations blijven zich uitbreiden en verbeteren. Een goede koffiecorner, toiletpoortjes, was faciliteiten, noem maar op. Al deze faciliteiten genereren data die verwerkt moeten worden. De cloudoplossing Charlie van TSG zorgt er op de achtergrond voor dat data vanuit verschillende functionaliteiten op het station op 1 centraal punt terecht komen, denk hierbij aan de omzet van de carwash, koffiemachine, snackmuur, toiletpoortjes en luchtpomp. Wat uiteraard erg handig is. 
Voorbeelden van een aantal betaaloplossingen die onder de Charlie-vlag ontwikkeld zijn: 

  • CoffeePay is de nieuwe betaaloplossing die aan diverse koffiemachines gekoppeld kan worden. CoffeePay ondersteunt diverse betaalmogelijkheden zoals contactloos, via het scannen van een barcode, cash (indien gekozen wordt voor de optionele muntwisselaar) en een functionaliteit die is ontwkkeld voor de medewerkers, namelijk de vingerafdruk.
  • CarwashPay is een ‘state of the art’ betaaloplossing voor de roll-over carwashes. Dankzij CarwashPay heeft de klant de mogelijkheid om via de recentste betaalmogelijkheden zijn carwashbeurt te starten. Zo is de CarwashPay voorzien van een NFC-terminal voor contactloos betalen, een barcodescanner voor acceptatie van vouchers en een QR-codelezer voor betalingen via de bank-app.
  • Ook de SelfwashPay is voorzien van deze betaalmogelijkheden. Deze betaalterminal is geschikt voor zogenaamde wasboxen. De userinterface kan geheel naar eigen wens ingericht worden.

Naast deze betaaloplossingen vormt Loyalty een belangrijk speerpunt binnen Charlie. Een eigen loyaltyprogramma is de ideale manier om klanten te binden aan een locatie. TSG werkte hiervoor binnen de Charlie-omgeving een volledig loyalty-pakket uit waarbij sparen op brandstoffen, shopartikelen of een combinatie van beiden mogelijk is. Binnen het Loyalty-dashboard kunnen verschillende campagnes op eenvoudige en efficiënte wijze beheerd worden.

Onderwerpen:

Auteur: Service Station