Brushcom produceert en verkoopt niet langer katoenen carwashdoekjes
Brushcom, het Nederlandse bedrijf dat vooral bekend is omwille van zijn verschillende borstelsystemen voor wasstraten, stopt na tien jaar met de productie en de verkoop van gepersonaliseerde katoenen handdoekjes voor carwashes. Roel Muskens, eigenaar van Brushcom, licht de beslissing toe: “Indertijd zijn we gestart met de verkoop van deze doekjes als aanvulling op ons assortiment en als extra service naar onze klanten toe. Wij zijn echter tot de conclusie gekomen dat de verkoop van textielproducten niet langer aansluit bij onze kernactiviteit, namelijk het produceren van borstelmateriaal voor carwashes.”
Het bedrijf dat de productie van de doekjes overneemt, is J-J Products uit Enschede. Deze firma is gespecialiseerd in de productie en verkoop van (bad)textiel en kan door haar grote afzetmarkt haar cliënteel scherpe prijzen en korte leveringstermijnen aanbieden. Brushcom zal ervoor zorgen dat hun klanten zonder problemen verder kunnen werken met het bedrijf uit Enschede. Zo zullen logo’s en designs desgewenst onmiddellijk overgedragen worden en zal Brushcom zelf bereikbaar blijven voor vragen van hun vroegere afnemers van de handdoekjes.
(Doc. Facebook/Brushcom)