Wissel van de macht

Nieuwe directie en huisstijl voor Group Bruno

Het nieuwe team van Group Bruno met van links naar rechts Benny Coninx, Luca Bruno, Valerio Saia, Wim Regoudt, Loriana Allegrezza, Noë Bruno, en onder Angelo Bruno, Nina Bruno. Group Bruno, 2024

Wissel van de macht bij Group Bruno: meer dan ooit treedt dezer dagen de tweede generatie van de Limburgse familie op de voorgrond, en terwijl zo ook de directiestructuur werd vernieuwd, kwam ook een nieuw logo. Onder de slogan “Familie verbindt, vernieuwing drijft en ambitie leidt” wil het bedrijf aan verdere groei in Vlaanderen werken.

In de complexe markt van fossiele brandstoffen wil Group Bruno blijven innoveren en zijn positie versterken door zich te richten op expansie, verduurzaming en innovatie. “We zijn ons bewust van de uitdagingen in onze sector, maar we hebben er vertrouwen in dat we met een sterke kern, doorzettingsvermogen en een duidelijke visie onze ambities waar kunnen maken.” zegt Angelo Bruno, ceo en oprichter van Group Bruno. “We hebben de ambitie om tegen 2030 door te groeien naar vijftig locaties. Zo willen we onze positie als toonaangevende speler in Vlaanderen versterken terwijl we blijven focussen op vernieuwing en klantgerichtheid”.

Een vernieuwde directie moet die toekomstgerichte koers van Group Bruno weerspiegelen. Vanaf januari 2027 zal Noë Bruno de rol van ceo op zich nemen, terwijl Luca Bruno als Chief Retail Officer de groei van de Bruno Foodcorners zal sturen. Nina Bruno neemt een prominente rol in de directie om de vastgoedtak van het bedrijf strategisch verder uit te breiden. De directie wordt aangevuld met sterke externe professionals, die elk hun expertise inbrengen. Die combinatie van familiaal leiderschap en externe expertise moet een stevige basis leggen onder de ambitieuze groeiplannen.

Nieuwe huisstijl en focus op expansie

Met de onthulling van een nieuw logo en de introductie van de slogan “Familie verbindt, vernieuwing drijft en ambitie leidt” zet Group Bruno zijn visie kracht bij. Het bedrijf streeft ernaar om de komende jaren verder te groeien in Vlaanderen en zich als koploper te positioneren in de markt. De nadruk ligt op innovatie binnen de Bruno Foodcorners, verduurzaming van diensten en het versterken van de connectie met klanten en partners.

Lees ook:

Onderwerpen:

Auteur: Matthieu Van Steenkiste