Bever Innovations bereikt belangrijke mijlpaal
Bever Innovations, een toonaangevende Nederlandse producent van intelligente in- en outdoor LED-oplossingen met 100% focus op de petrol-retailindustrie, produceerde in maart 2015 de 101.094e I-Cather LED-display geproduceerd. Op die manier heeft het bedrijf dus de kaap van 100.000 stuks gepasseerd. De onderneming produceert deze hoogwaardige LED-prijsdisplays nu tien jaar en is er trots op dat klanten zoals Shell, BP en Total in meer dan 54 landen over de hele wereld deze displays gebruiken. Bever Innovations heeft de I-Catcher LED-display net als zijn andere LED-producten ontwikkeld op basis van hoogstaande LED-technologie. De klanten profiteren van de unieke flexibele lettertypen, de optimale leesbaarheid en de hoge betrouwbaarheid. De productie en assemblage van de I-Catcher LED-displays vindt plaatst bij twee sociale werkplaatsen in Zeeland: Orionis in Vlissingen en Dethon in Terneuzen. Het doel is een stimulerende omgeving te creëren voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking en tegelijkertijd bij te dragen aan meer werkgelegenheid voor mensen die wat verder van de arbeidsmarkt staan.
âWij ontwikkelen en produceren duurzame producten op basis van onze sociaal maatschappelijke betrokkenheid. We waarderen onze medewerkers op de sociale werkplaatsen om hun flexibiliteit en inzet waarmee ze bijdragen aan het succes van de LED-displays. Het samenwerken met sociale werkplaatsen is voor ons net zo belangrijk, als het hoogwaardige en innovatieve karakter van onze I-Catcher LED-displayâ, aldus Jeannot Bruggeling, commercieel directeur bij Bever Innovations. âOok onze R&D-afdeling op ons hoofdkantoor in Zierikzee verdient een pluim. Door hun voortdurende toewijding aan onderzoek en ontwikkeling kunnen we keer op keer de nieuwste technologie, producten en innovaties leveren aan onze klanten over de hele wereld.â
Nu de 100.000 mijlpaal is bereikt, stelt Bever Innovations nieuwe doelen. Met een gemiddelde van vier I-Catcher LED-displays per prijszuil en de levering aan ongeveer 25.000 prijszuilen wereldwijd, is er nog volop ruimte voor groei.
âDoor het vrijgeven van de brandstofprijzen neemt de vraag naar geĂŻntegreerde systemen en oplossingen voor het doorvoeren van prijswijzigingen, snel toe. We zien volop mogelijkheden nom ons bereik en de wereldwijde dekkingsgraad nog aanzienlijk uit te breiden. Dat doen we door het toepassingsgebied te verruimen via de integratie van communicatieapparatuur en LED-technologie op de benzinestationsâ, besluit Jeannot Bruggeling.