Panos vernieuwt en upgradet aanbod
Met de ‘Krak in Broodjescampagne’ werpt Panos de schijnwerpers op zijn belegde broodjes. De Belgische marktleider lanceert dan 5 nieuwe en 15 verbeterde recepten en 2 nieuwe rustieke broodjes. De vernieuwde menukaart met belegde broodjes blinkt sinds 17 mei jl. in alle 280 Panos-winkels, waaronder ook een 100-tal Panos-corners bij de Q8-stations. Panos introduceerde 5 nieuwe recepten: van vegetarische eiersalade en vegan aubergine & tomatenspread, over scampi in look voor foodies, tot Breydelham en Brugge Oud-kaas. Nog eens 15 Panos-recepten kregen een upgrade, met nieuwe ingrediënten (bv. Gouda-kaas zonder dierlijk stremsel) of door een smaak- en kwaliteitsverbetering (bv. een hoger percentage van het hoofdingrediënt en een verlaagd vetpercentage in de surimi-krab-, kip curry- en tonijnsalade). Met dit vernieuwde broodjesassortiment blijft Panos inzetten op belangrijke foodtrends (vezelrijk brood, veggie, kwaliteitsingrediënten en verrassende smaken) en duurzaamheid (seizoensgebonden en lokale ingrediënten en ecologische verpakkingen).